Bintang Portugal Cristiano Ronaldo Pernah Menyumbangkan € 1.5 Juta kepada Kanak-kanak P4l3st1n di G4z4

Bintang Portugal Cristiano Ronaldo Pernah Menyumbangkan € 1.5 Juta kepada Kanak-kanak Pal3stin di G4za, Cristiano Ronaldo sering kali terkenal dengan kelakuan dan kebaikan kemanusiaannya terhadap anak-anak Syr1a & G4za akhirnya menyumbang sejumlah besar wang

 berterima kasih dengan cr7
kepada para korban perang tahun itu ke Pal3stin, di mana peneroka Israel menahan orang Islam dari bandar sendiri dan membuat mereka mati kelaparan. Ronaldo tidak terkecuali selebriti terkenal lain seperti Angelina Jolie juga dilihat membantu kanak-kanak di Syr1a, dia juga berinteraksi dengan mereka dan juga mengambil banyak perbelanjaan anak yatim sendiri. Dalam berita itu pada 2017 Ramadan bahawa CR7 menyumbangkan butik keemasannya kepada anak-anak G4za, tetapi sekarang kebenaran telah dikenal pasti dan kini jelas bahawa sumbangan bukanlah untuk kanak-kanak G4za tetapi ia adalah untuk kanak-kanak Syr1a kerana mereka memaparkan gambar-gambar yang mengambil kadbod ke tangan mereka dan mengucapkan terima kasih kepada Ronaldo CR7 untuk sumbangannya, kos boot emas adalah sekitar 1.5 hingga 2 juta euro.
Berikut adalah bukti bahawa derma adalah untuk anak-anak Syr1a:
berterima kasih dengan cr7
Tetapi berita itu adalah virus untuk sumbangannya untuk G4za.
Penyerang ikonik Real Madrid yang sekarang berkhidmat di kelab Juventus, Cristiano Ronaldo tetap berada di hati orang G4za sejak November 2012, ketika bintang menyumbang € 1.5 juta kepada anak-anak Pal3stina di G4za, seperti yang dilaporkan oleh versi Arab dari klas Classico.
Kembali pada 2012, Cristiano Ronaldo menjual but emasnya. Sebabnya ialah dia mahu menaikkan sedikit wang untuk beberapa kanak-kanak Pal3stin yang memerlukan, pada waktu itu, di G4za.
Dia berjaya menaikkan sejumlah € 1.5 Juta dengan menjual but di lelongan dan menyumbangkan semua dana ke sekolah-sekolah di G4za.
Selepas dia melakukan ini, semua orang di dunia memuji dia kerana ini adalah sebab yang sangat baik. Lelaki itu benar-benar mempunyai hati emas.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel